strona główna Media E-sklepy wybierają SEO i SEM

Znajdź wiadomości na wybrany temat

Szukaj w wątkach

Słowa kluczowe:






E-sklepy wybierają SEO i SEM
2014-04-20 00:26:00 | eGospodarka.pl | Finanse Wiadomości

Serwis GoDealla.pl postanowił zbadać poziom wiedzy osób zarządzających małymi i średnimi sklepami w zakresie ewoluujących wciąż form promocji w sieci. Okazuje się, że e-sklepy w przeważającej mierze stawiają na SEO, SEM, katalogi internetowe oraz marketing szeptany. Nie znają natomiast sieci afiliacyjnych.

19.04  
19.04  
19.04  
18.04  
18.04  
18.04  
18.04  
18.04  
Finanse »
19.04  
19.04  
19.04  
19.04  
19.04  
19.04  
19.04  
18.04  
Więcej »
Polecamy Oferty pracy