strona główna Media Klienci narzekają na jakość obsługi i wysokie ceny

Znajdź wiadomości na wybrany temat

Szukaj w wątkach

Słowa kluczowe:






Klienci narzekają na jakość obsługi i wysokie ceny
2018-01-13 00:20:00 | eGospodarka.pl | Finanse Wiadomości

Czy klienci deklarują zadowolenie ze swoich wizyt w sklepach stacjonarnych? Nie zawsze. Z badania przeprowadzonego przez CXstream wynika, że...

WCZEŚNIEJSZE WIADOMOŚCI

Od sierpnia darmowe konto w każdym banku
2018-01-12 13:39:16 | eGospodarka.pl | Finanse Wiadomości

Na początku sierpnia bieżącego roku wchodzą w życie zmiany prawne, na mocy których wszystkie banki i SKOK-i zostają zobowiązane do...

TFI: wartość aktywów netto XII 2017
2018-01-12 13:27:43 | eGospodarka.pl | Finanse Wiadomości

Maj i wrzesień były jedynymi miesiącami zeszłego roku, które mogły nieco rozczarować pod względem wartość środków powierzonych krajowym...

18.01  
18.01  
18.01  
18.01  
18.01  
18.01  
18.01  
18.01  
Finanse »
18.01  
18.01  
18.01  
18.01  
18.01  
18.01  
18.01  
18.01  
Więcej »
Polecamy Oferty pracy

  X   Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.   X