strona główna Media Klienci narzekają na jakość obsługi i wysokie ceny

Znajdź wiadomości na wybrany temat

Szukaj w wątkach

Słowa kluczowe:






Klienci narzekają na jakość obsługi i wysokie ceny
2018-01-13 00:20:00 | eGospodarka.pl | Finanse Wiadomości

Czy klienci deklarują zadowolenie ze swoich wizyt w sklepach stacjonarnych? Nie zawsze. Z badania przeprowadzonego przez CXstream wynika, że...

11.12  
11.12  
10.12  
10.12  
10.12  
10.12  
10.12  
10.12  
Finanse »
11.12  
11.12  
11.12  
11.12  
11.12  
11.12  
11.12  
11.12  
Więcej »
Polecamy Oferty pracy

  X   Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych, marketingowych i społecznościowych. Szczegóły znajdują się w Polityce Prywatności. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki.   X