strona główna Media 115 mln widzów obejrzy w telewizji Super Bowl. Koszt emisji spotu reklamowego to 4,5 mln dolarów

Znajdź wiadomości na wybrany temat

Szukaj w wątkach

Słowa kluczowe:






115 mln widzów obejrzy w telewizji Super Bowl. Koszt emisji spotu reklamowego to 4,5 mln dolarów
2015-01-31 09:00:00 | Aktualności Podatkowe - wp.pl | Finanse

Nawet 115 mln widzów obejrzy w nocy z niedzieli na poniedziałek polskiego czasu telewizyjną relację z Super Bowl, czyli finału rozgrywek ligi futbolu amerykańskiego NFL. To niemal dziesięciokrotnie więcej widzów niż podczas emisji wydarzeń związanych z piłką nożną i siatkówką. Koszt emisji półminutowego spotu reklamowego w trakcie wydarzenia w tym roku sięgnie 4,5 mln dolarów. finanse.wp.pl

26.04  
26.04  
26.04  
26.04  
26.04  
26.04  
26.04  
26.04  
Finanse »
26.04  
26.04  
26.04  
26.04  
26.04  
26.04  
26.04  
26.04  
Więcej »
Polecamy Oferty pracy